Lenovo – võimsaim Hiina kaubamärk
16.02.2018
16.02.2018
Seoses Hiina uue aasta saabumisega küsime, millised on selle riigi üleilmselt võimsaimad kaubamärgid – esimene on jätkuvalt Lenovo.
WPP ja Kantar Millward Browni poolt äsja üllitatud raport „BrandZ Top 50 Chinese Global Brand Builders 2018“ kirjutab, et tervelt kümme esiviiekümnes olijaist on elektroonikatootjad. Esiviisikusse mahub Lenovo järel Huawei, Alibaba, Xiaomi ning Air China. Üksiti on muutunud Hiina tippbrändide kuvand – üha enam seostatakse neid maailmas kvaliteedi ja innovatsiooniga. See toob omakorda kaasa kaubamärkide väärtuse kasvu.
Kuuendast kümnenda kohani platseeruvad aga brändid, mis pole Eestis üleliia tuntud – Elex (mobiilimängud), Anker (elektroonika), Haier ja Hisense (kodutehnika tootjad) ning Cheetah Mobile (mobiilimängud ja internetiteenused). Esiviiekümnesse mahtus ka neli autotootjat.
Allikas: Kantar UK
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.