Osale veebiseminaril “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”
21.01.2025
21.01.2025
Elu on hetkede jada. Just nende hetkede jooksul valitakse brändid, mida kasutada, ning kasvatatakse lojaalsust. Püsiva ja pikaajalise nõudluse tagamiseks peab sinu bränd neil hetkedel mängima tähendusrikast rolli. Kuidas tuvastada oma tootekategooria jaoks olulisi hetki? Seminaril saad praktilisi näpunäiteid, kuidas nendes hetkedes efektiivselt tegutseda.
Seminar toimub kolmapäeval, 19. veebruaril Eesti aja järgi kl 10-11. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.