Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Spordibrändide uuringus vaatame, millised spordibrändid on Eesti, Läti ja Leedu nooremate generatsioonide (15-39-aastaste) inimeste jaoks kõige meeldivamad ning millised on inimeste sportimisharjumused ja spordipoodide eelistused. Uuring aitab mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– inimeste lemmikbrändid ja nende brändide kuvand,
– inimeste sportimisharjumused,
– inimeste ostlemisharjumused spordiriiete ja -jalatsite osas,
– inimeste harjumused sotsiaalmeedia kasutamise osas,
– ülevaade kolme riigi kohta eraldi ja võrdlev ülevaade Baltikumi kohta.

Viimase uuringu viisime läbi veebis 2025. aastal ja selles osales Eestis 625, Lätis 600 ja Leedus 615 inimest vanuses 15–39 aastat.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti noored harrastavad sporti Läti ja Leedu noortest sagedamini

Aivar Voog

Aivar Voog

Ärisuuna juht

+372 626 8538

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.