Finantskäitumise uuring 2022

Kas teadsid, et viimase viie aastaga on kolmandiku võrra vähenenud nõustumine väitega, et raha on edukuse parimaks mõõdupuuks? Nukitsamehe ema laul „Raha mängib elus põhirolli, raha see on õnn ja armastus …“ võib olla küll liialdus, kuid rahaga seonduvad otsused mõjutavad kõikide inimeste elukvaliteeti ja heaolu.

Oleme käivitamas Kantar Emori Finantskäitumise uuringut, mis kaardistab Eesti elanike suhtumist erinevatesse rahaga seotud teemadesse nagu laenud, säästmine ja investeerimine. Samuti uurime, keda Eesti inimesed rahaasjades usaldavad.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert

+372 626 8535

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.