Kantar Emori valimiseelne prognoos oli täpne
04.03.2019
04.03.2019
Kantar Emori valimiseelse uuringu tulemused, mis avaldati Postimehes 2.03.2019 ja meie kodulehel on väga lähedased tegelikele tulemustele, erinevused jäävad statistilise vea piiridesse.
Reformierakond võttis viimastel nädalatel toetust juurde suure tõenäosusega nendega osaliselt kattuva valijaskonnaga sotsidelt, kelle toetajaskond on olnud kõikuvaima toetusega läbi viimaste aastate, antud valimiste eel räsis neid veel ka Rainer Vakraga seotud skandaal.
Isamaa tõus võttis võimaluse muidu kasvava toetusega olnud EKRE-lt ületada 20% piir, kuna mõlemad konkureerivad rahvuslust prioriteediks pidavas valijate segmendis, mille summaarne toetus on olnud viimastel kuudel ligikaudu 30%.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.