Milliseid raadiojaamu kuulati viimasel poolaastal kõige rohkem?
25.04.2024
25.04.2024
Suurema osa ajast (2 tundi ja 3 minutit) moodustas raadiokuulamine. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 11 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 6 minutit päevas. Ülejäänud 40 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 15 minuti võrra. Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 28 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 13 minutit päevas.
Kuulajate arv päevas
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 121 000 | 11,4 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 7,8 |
3 | Star FM | 59 000 | 5,6 |
4 | Sky Plus | 54 000 | 5,1 |
5 | Retro FM | 54 000 | 5,1 |
6 | Raadio Kuku | 35 000 | 3,3 |
7 | Rock FM | 30 000 | 2,8 |
8 | MyHits | 28 000 | 2,6 |
9 | Raadio 2 | 28 000 | 2,6 |
10 | Relax FM | 17 000 | 1,6 |
Kuulajate arv päevas
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 37 000 | 3,5 |
2 | Super Radio /
Russkoje Radio |
18 000 | 1,7 |
3 | Sky Raadio | 18 000 | 1,7 |
4 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,6 |
5 | Jumor FM | 16 000 | 1,5 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2023–31.03.2024
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.