Osale veebiseminaril „Kuidas maailm sööb ja joob“
04.04.2023
04.04.2023
Vastus neile küsimustele sõltub kontekstist – kus me oleme, kellega, mis osa päevast parasjagu on, kas on aja- või hinnasurvet. Teisisõnu sõltuvad meie eelistused asjaoludest.
Kantari tarbijapaneeli Worldpanel eksperdid viisid läbi erinevaid riike hõlmava analüüsi ja toovad välja n-ö nõudluse hetked. Need on need hetked tarbija päevast, mis mõjutavad tarbimisotsuseid. Leiud mõjutavad kõike alates hinnakujundusest ja sortimendist kuni uute toodete arendamise ja müügini.
Veebiseminarile on oodatud nii erinevate brändide esindajad, jaemüüjad kui ka teised huvilised, kes tahavad praktilisi nõuandeid kuulda.
Seminar toimub kolmapäeval, 12. aprillil Eesti aja järgi kl 12-12.30 (registreeri siin).
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.