Veebiseminar: kuidas kasutada andmeid, et luua väärtuslik kliendisuhe?
10.03.2023
10.03.2023
Keset geopoliitilisi pingeid, Covid-19 pandeemiat, majanduslangust ja kõrget inflatsiooni on tarbijad aina enam mures oma rahaasjade pärast. Kuidas saavad brändid ajal, mil inimesed kärbivad oma kulusid, luua tõelise 360-kraadise ülevaate tarbijate vajadustest, püüdlustest ja ostukäitumisest? Selline laiapõhjaline vaade aitaks maksimeerida ka investeeringu tootlust (ROI).
Kantar Analytics Live veebiseminaril räägivad Nivedita Mandal Goodyearist, Ashley Skilton Sainsbury’st ja Ashish Jha Kantarist.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kolmapäeval, 15. märtsil Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin). Kui ei õnnestu just sel kellaajal kuulata, saadetakse Sulle hiljem salvestus.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.