Veebiseminar: kuidas kasutada andmeid, et luua väärtuslik kliendisuhe?
10.03.2023
10.03.2023
Keset geopoliitilisi pingeid, Covid-19 pandeemiat, majanduslangust ja kõrget inflatsiooni on tarbijad aina enam mures oma rahaasjade pärast. Kuidas saavad brändid ajal, mil inimesed kärbivad oma kulusid, luua tõelise 360-kraadise ülevaate tarbijate vajadustest, püüdlustest ja ostukäitumisest? Selline laiapõhjaline vaade aitaks maksimeerida ka investeeringu tootlust (ROI).
Kantar Analytics Live veebiseminaril räägivad Nivedita Mandal Goodyearist, Ashley Skilton Sainsbury’st ja Ashish Jha Kantarist.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kolmapäeval, 15. märtsil Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin). Kui ei õnnestu just sel kellaajal kuulata, saadetakse Sulle hiljem salvestus.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.