Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis

10.06.2016

Emori esmakordne lojaalsusprogramme võrdlev uuring selgitas, et 78% Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks. Eesti elanik on keskmiselt 8 enamlevinud lojaalsusprogrammi liige.

„Kõige rohkem ollakse huvitatud toidu- ja esmatarbekaupluste lojaalsusprogrammidest ning koguni 91% tarbijatest on vähemalt ühe nimetatud valdkonna programmi liige,“ sõnas Emori uuringuekspert Kaidi Reedi.

„Kuigi Eesti tarbijad osalevad mitmetes lojaalsusprogrammides, suhtutakse siiski kahtlevalt sellesse, et ettevõtted oma püsiklientide ostu- ja tehinguinfot analüüsivad. Suur osa on neid, kes ei soovi, et nende infot analüüsitakse või kes ei oska selles küsimuses hetkel seisukohta võtta,“ rääkis Kaidi Reedi.

Emori uuring reastas lojaalsusprogrammid nende tugevuse indeksi põhjal pingeritta ja kaardistas lojaalsusprogrammide olulised omadused ning tarbijate ootused programmide suhtes. Eestimaalaste eelistatuimad ja tugevamad lojaalsusprogrammid tähestiku järjekorras on Aitäh! Kaart, Apollo Klubi, Club One, Elroni sõidukaart, Espaki kliendikaart, Forum Cinemas Kinoklubi, Neste, NS King, Olerexi Sooduskaart, Partnerkaart, Prisma konto, Sinu Rimi, Statoil EXTRA, Säästukaart ja Viking Club.

Emori veebiuuringus osales 2124 Eesti elanikku vanuses 20–65.

 

Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8538