Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta talvel
10.04.2015
10.04.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud talveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas. Võrreldes sügisega kuulati raadiot päevas kahe minuti võrra enam. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 42 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 45 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 27.8 |
2 | Sky Plus | 242 000 | 23.6 |
3 | Raadio Elmar | 222 000 | 21.6 |
4 | Star FM | 196 000 | 19.1 |
5 | Retro FM | 164 000 | 15.9 |
6 | Raadio 2 | 139 000 | 13.5 |
7 | Raadio Kuku | 119 000 | 11.6 |
8 | Power Hit Radio | 100 000 | 9.7 |
9 | Raadio Uuno | 93 000 | 9.0 |
10 | Ring FM | 55 000 | 5.4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.12.2014–03.03.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 148 000 | 14.4 |
2 | Russkoje Radio | 143 000 | 13.9 |
3 | Narodnoje Radio | 122 000 | 11.9 |
4 | Sky Raadio | 112 000 | 10.9 |
5 | Radio Volna | 57 000 | 5.6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.12.2014–03.03.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.