Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta talvel
10.04.2015
10.04.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud talveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 43 minutit päevas. Võrreldes sügisega kuulati raadiot päevas kahe minuti võrra enam. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 42 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 45 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 27.8 |
2 | Sky Plus | 242 000 | 23.6 |
3 | Raadio Elmar | 222 000 | 21.6 |
4 | Star FM | 196 000 | 19.1 |
5 | Retro FM | 164 000 | 15.9 |
6 | Raadio 2 | 139 000 | 13.5 |
7 | Raadio Kuku | 119 000 | 11.6 |
8 | Power Hit Radio | 100 000 | 9.7 |
9 | Raadio Uuno | 93 000 | 9.0 |
10 | Ring FM | 55 000 | 5.4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.12.2014–03.03.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 148 000 | 14.4 |
2 | Russkoje Radio | 143 000 | 13.9 |
3 | Narodnoje Radio | 122 000 | 11.9 |
4 | Sky Raadio | 112 000 | 10.9 |
5 | Radio Volna | 57 000 | 5.6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.12.2014–03.03.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.