Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta suvel
03.10.2016
03.10.2016
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 33 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas 7 minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 46 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 4 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 266 000 | 26,1 |
2 | Raadio Elmar | 243 000 | 23,8 |
3 | Sky Plus | 243 000 | 23,8 |
4 | Star FM | 214 000 | 20,9 |
5 | Retro FM | 167 000 | 16,3 |
6 | Raadio 2 | 124 000 | 12,1 |
7 | Raadio Kuku | 124 000 | 12,1 |
8 | Raadio Uuno | 80 000 | 7,8 |
9 | Power Hit Radio | 77 000 | 7,5 |
10 | Klassikaraadio | 42 000 | 4,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.06.2016–30.08.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 152 000 | 14,9 |
2 | Raadio 4 | 131 000 | 12,8 |
3 | Sky Raadio | 120 000 | 11,7 |
4 | Narodnoje Radio | 110 000 | 10,8 |
5 | Jumor FM | 66 000 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.06.2016–30.08.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.