Raadioauditooriumi ülevaade perioodist oktoober 2021 – märts 2022
29.04.2022
29.04.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil oktoober 2021 kuni märts 2022 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 57 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 14 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 57 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 10 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 11 minuti võrra, seda peamiselt just raadiojaamade kuulamisaja arvelt.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 36 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 29 minutit päevas.
Kuulajate arv päevas – Daily Reach |
Kuulajate arv nädalas – Weekly Reach |
||||
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 112 000 | 10,9 | 217 000 | 21,1 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 8,1 | 200 000 | 19,4 |
3 | Sky Plus | 74 000 | 7,2 | 223 000 | 21,7 |
4 | Star FM | 59 000 | 5,7 | 198 000 | 19,3 |
5 | Retro FM | 51 000 | 5 | 197 000 | 19,1 |
6 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,6 | 110 000 | 10,7 |
7 | MyHits | 35 000 | 3,4 | 149 000 | 14,5 |
8 | Rock FM | 30 000 | 2,9 | 89 000 | 8,7 |
9 | Relax FM | 22 000 | 2,2 | 70 000 | 6,8 |
10 | Raadio 2 | 22 000 | 2,2 | 98 000 | 9,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2021–31.03.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Kuulajate arv päevas – Daily Reach |
Kuulajate arv nädalas – Weekly Reach |
||||
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 | 90 000 | 8,7 |
2 | Sky Raadio | 20 000 | 1,9 | 76 000 | 7,3 |
3 | Narodnoje Radio | 19 000 | 1,8 | 76 000 | 7,4 |
4 | Russkoje Radio | 18 000 | 1,8 | 80 000 | 7,7 |
5 | DFM | 16 000 | 1,6 | 63 000 | 6,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2021–31.03.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.