Trendiuuringud 2023
Kantar Emori trendiuuringud on osa meie mahukast ja infoküllasest andmebaasist. Leia huvi pakkuv trendiuuring ja võta meiega ühendust!
Rohkem infotInimeste ja brändide kokkupuute hetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks.
Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.
Juhtekspert, Kantar Emor
Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!