Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Kinnisvarabüroobrändide tuntuse ja -maineuuringus näeme, millist brändi usaldavad inimesed kõige enam, kui juttu tuleb kinnisvarast. Samuti saame teada, milliseid tehinguid kinnisvaraga inimesed lähiajal plaanivad.

Tänapäeva konkurentsitihedal turul on tugev bränd kasvu tagamiseks võtmetähtsusega. Pakume Sulle tuge asjakohaste turunudus – ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel eesmärgiga tugevdada Sinu ettevõtte mainekuvandit ning suhtlust klientidega.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:

piirkondlikud eelistused seoses kinnisvaraga,
– millised on elanike majanduslikud võimalused (sh planeeritud eelarve kinnisvara üürimiseks või ostmiseks),
– kui suur osa elanikkonnast plaanib lähitulevikus sooritada tehinguid seoses kinnisvaraga (üür, ost),
kinnisvarabüroode tuntus inimeste seas, sealhulgas spontaanne ja aidatud tuntus,
– inimeste üldised kokkupuuted kinnisvarabüroode ja maakleritega,
– inimeste üldine suhtumine kinnisvarabüroodesse,
– kinnisvarabüroode kuvand,
– milline on konkurents sõltuvalt sihtrühmast ja piirkondadest.

Viisime uuringu läbi veebis perioodil 14. – 21. märts 2024. Kokku osales uuringus 1206 Eesti elanikku vanuses 15-84 aastat. Tegime seda uuringut teist korda.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Iga kümnes inimene plaanib lähiaastail kinnisvara soetada

Anastassia Lesment

Anastassia Lesment

Uuringuspetsialist

+372 626 8546

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.