E-kaubanduse kuutrendid

Kui aktiivsed on Eesti inimesed e-poodidest ostude tegemisel üldiselt ning millised on ostukanali (e-pood vs füüsiline pood) eelistused 14 konkreetse tootegrupi ostmisel? E-kaubanduse kuutrendide uuring annab just neile küsimustele vastused.

Uuringus katame järgmisi kaubagruppe:
– aiakaubad,
– elektroonika,
– jalatsid,
– kodutehnika,
– kosmeetika,
– mängud/mänguasjad,
– parfümeeria,
– raamatud,
– ravimid,
– remondikaubad,
– riided,
– sisustuskaubad ja mööbel,
– spordikaubad
– mööbel.

E-kaubanduse seires küsitakse inimestelt, kui paljud olid vastavat tootegruppi sel kuul ostnud ja kas nad tegid selle ostu e-poes või poes kohapeal. E-kaubanduse uuringut oleme läbi viinud alates 2020. aastast. Viimased andmed pärinevad augustist 2023. Uuringu oleme läbi viinud veebis, valimiks on olnud vähemalt 1000 elanikku vanuses 15-74 aastat.

Loe ka:
E-poodidest ostetakse kõige enam elektroonikat ja kosmeetikat

Raul Allas

Raul Allas

Uuringuspetsialist

+372 626 8533

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.