E-kaubanduse kuutrendid

Kui aktiivsed on Eesti inimesed e-poodidest ostude tegemisel üldiselt ning millised on ostukanali (e-pood vs füüsiline pood) eelistused 14 konkreetse tootegrupi ostmisel? E-kaubanduse kuutrendide uuring annab just neile küsimustele vastused.

Uuringus katame järgmisi kaubagruppe:
– aiakaubad,
– elektroonika,
– jalatsid,
– kodutehnika,
– kosmeetika,
– mängud/mänguasjad,
– parfümeeria,
– raamatud,
– ravimid,
– remondikaubad,
– riided,
– sisustuskaubad ja mööbel,
– spordikaubad
– mööbel.

E-kaubanduse seires küsitakse inimestelt, kui paljud olid vastavat tootegruppi sel kuul ostnud ja kas nad tegid selle ostu e-poes või poes kohapeal. E-kaubanduse uuringut oleme läbi viinud alates 2020. aastast. Viimased andmed pärinevad augustist 2023. Uuringu oleme läbi viinud veebis, valimiks on olnud vähemalt 1000 elanikku vanuses 15-74 aastat.

Loe ka:
E-poodidest ostetakse kõige enam elektroonikat ja kosmeetikat

Raul Allas

Raul Allas

Uuringuspetsialist

+372 626 8533

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.