Osale veebiseminaril, kus selguvad parimad reklaamid üle maailma
04.04.2024
04.04.2024
Kantari Creative Effectiveness Awards sai alguse viis aastat tagasi. Uue kategooriana tuuakse seekord välja parimad reklaamid, mida on hinnatud tehisintellekti lahenduse abil. Üle vaadatakse kõik 2024. aasta võidureklaamid ning räägitakse, mis neid reklaame ühendab.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler, Polly Wyn Jones, Ecem Erdem ja Vera Sidlova Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 25. aprillil Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
– Eesti ettevõtete turunduseelarvetest pea poole moodustab meediareklaam
– Huumori aeglane tagasitulek reklaamides
– Mis teeb reklaami suurepäraseks?
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.