Osale veebiseminaril, kus selguvad parimad reklaamid üle maailma

04.04.2024

Neljapäeval, 25. aprillil toimub rahvusvahelise Kantari veebiseminar, kus selguvad Creative Effectiveness Awards värsked nominendid. Need on reklaamid, mis on inimestega päriselt kontakti saavutanud. Kust Kantar seda teab? Sest neid reklaame hindavad inimesed ise.

Kantari Creative Effectiveness Awards sai alguse viis aastat tagasi. Uue kategooriana tuuakse seekord välja parimad reklaamid, mida on hinnatud tehisintellekti lahenduse abil. Üle vaadatakse kõik 2024. aasta võidureklaamid ning räägitakse, mis neid reklaame ühendab.

Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler, Polly Wyn Jones, Ecem Erdem ja Vera Sidlova Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 25. aprillil Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).

Loe ka:

Eesti ettevõtete turunduseelarvetest pea poole moodustab meediareklaam
Huumori aeglane tagasitulek reklaamides
Mis teeb reklaami suurepäraseks?