Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2024: Moving at the speed of culture”
26.08.2024
26.08.2024
Rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril tutvustatakse värskeid leide 2024. aasta uuringust, mis viidi läbi 18 000 tarbija ja 1000 turundaja seas üle maailma. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme ja -formaate,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud.
Seminar toimub neljapäeval, 5. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin). Isegi, kui kumbki aeg ei peaks sobima, tasub registreerida, sest siis saate ligipääsu veebiseminari salvestusele.
Allikas: Kantar
Loe ka:
– 3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.