Brändide edetabel: meediabrändid

2025. aastal viisime juba kuuendat korda läbi meediabrändide uuringu, kus selgitasime välja Eesti inimeste lemmikud meediabrändid.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:
– meediabrändide spontaanne tuntus;
– kõige meeldivamad meediabrändid, sh eelistused vastavalt sotsiaal-demorgaafilistele näitajatele (sugu, vanus, rahvus, elukoht, haridus, sissetulek);
– inimeste tagasiside meediabrändidele lahtistest kommentaaridest;
– meediabrändide usaldusväärsus inimeste silmis;
– meediabrändide eelistajate väärtussegmendid;
– võrdlus varasemate uuringutega.

Populaarseimate meediabrändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 78 nimetuse seast. Viimase uuringu viisime läbi veebis maikuus 2025 ja selles osales 1116 inimest vanuses 16–74 aastat. Valim on esinduslik Eesti elanikkonna suhtes.

Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti inimeste lemmikud meediabrändid on ETV, ERR ja Delfi
Eesti tuntuim meediabränd on Postimees, kuid armastatuim ETV
Eesti elanike armastatuim meediabränd on ETV

Kristiina Saks

Kristiina Saks

Juhtekspert

+372 528 7669

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.