Kantar Emori trendiuuringud 2022

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Eesti elanike e-ostlemine viimase kuu jooksul, milliseid kaubagruppe ostetakse, e-ostjate osakaalud. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Milliseid poliitikuid usaldavad Eesti elanikud enim? Kes on eestimaalaste silmis kõige positiivsema mainega, kõige tugevama mainega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub jaanuaris, tulemused kättesaadavad veebruaris. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

     

  • Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad? Üldised hoiakud ettevõtete jätkusuutlikkuse suhtes. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • Millised ettevõtted on kõige mainekamad ja ihaldusväärsemad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub märtsis-aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

    Viimast aruannet (juuni 2021) Eesti tööandjate maine uuringust saab osta meie e-poest.

    Leedu tööandjate maine uuringu aruannet saab osta siit.

  • Automarkide tuntus ja maineprofiil. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam? Milline on suhtumine elektriautodesse? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub märtsis, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com.

  • Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Viimast aruannet (juuni 2021) saab osta meie e-poest.

    Uuring toimub paralleelselt ka Lätis ja Leedus.

  • Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Viimast aruannet (juuni 2021) saab osta meie e-poest.

  • Millised on Eesti elanike lemmikud meediabrändid? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Milliseid tervisekliinikuid ja meditsiinikeskusi hindavad Eesti elanikud parimaks? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike lemmikspordibrändid? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Eesti elanike hoiakud ja barjäärid erinevate finantstoodete suhtes ning nende suhe rahaga üldisemalt. Laenamine (sh järelmaksud), säästmise (sh pension) ja investeerimine (sh krüptoraha) – kuidas inimesed nendesse teemadesse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises? Millised brändid ja kõneisikud on usaldusväärsed? Kuidas mõjutavad finantskäitumist individuaalsed erinevused, nt haridus, isiksus või riskiisu?

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Heidi Reinson heidi.reinson@kantar.com.

    Uuringu täpsemat kirjeldust saab vaadata siit.

  • Millised on Eesti elanike vajadused täiendkoolituse järele ja valmisolek uusi oskuseid ja teadmisi omandada. Teadlikkus ülikoolide mikrokraadiprogrammidest ja hoiakud mikrokvalifikatsioonide suhtes. Hoiakud erinevate õppeasutuste ja õppevormide suhtes, valmisolek koolituse eest maksta.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Anna Karolin anna.karolin@kantar.com.

    Uuringu täpsemat kirjeldust saab vaadata siit.

  • Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

     

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.

  • Eesti rakenduskõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.

  • Eesti elanike aktiivsus internetist erinevate kaupade ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Viimast aruannet (juuni 2021) saab osta meie e-poest.

  • Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused on kättesaadavad septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

     

  • Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.

  • Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com.

  • Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Kuidas Eesti turundajad ettevõttes turundustegevusi planeerivad ja mille põhjal otsuseid teevad? Eesti turundusmaastiku võtmenäitajad. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Anna Petermann anna.petermann@kantar.com.

  • Kui palju kulutavad Eesti ettevõtted IT-arendusele, riistvarale? Kuidas planeeritakse kulutusi? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • Millised on Eesti elanike jaoks kõige tuntumad muuseumid ja elamuskeskused, milliseid muuseume ja elamuskeskuseid nad on külastanud ja milliseid plaanivad järgmise 12 kuu jooksul külastada. Muuseumide ja elamuskeskuste NPS. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub oktoobris, tulemused on kättesaadavad novembris. Huvi korral võta ühendust: Anu Varblane anu.varblane@kantar.com.

  • Kui oluliseks peavad Eesti naised nooruslikkuse säilitamist ja muid ilueesmärke? Uskumused erinevate toodete, teenuste, koostisosade tõhususe osas. Ilutoodetele ja -teenustele tehtavad kulutused. Keda usaldatakse, mõjuisikud. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub piisava huvi korral novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Heidi Reinson heidi.reinson@kantar.com.

  • Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Mahukas ja inforohke andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi kohta.

    Kompassi andmebaas sisaldab andmeid aastatest 2009-2021. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.

  • Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase paarikümne aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

    Balti tarbijaturu trendide ülevaade sisaldab andmeid aastast 2001-2021. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Ligipääsu värsketele andmetele saab osta ka meie e-poest.

    Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

     

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.