Kantar Emori trendiuuringud 2022

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Eesti elanike e-ostlemine viimase kuu jooksul, milliseid kaubagruppe ostetakse, e-ostjate osakaalud. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

     

  • Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

     

  • Millised ettevõtted on kõige mainekamad ja ihaldusväärsemad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub märtsis-aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

     

  • Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub märtsis, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.

  • Millised automargid on kõige tuntumad ja mainekamad. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub märtsis, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com.

  • Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

     

  • Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Millised on Eesti elanike lemmikud meediabrändid? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Eesti elanike hoiakud erinevate finantstoodete suhtes, barjäärid. Investeerimine erinevatesse varaklassidesse. Krüptoraha. Käitumisteaduslik aspekt investeerimise juures. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

     

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.

  • Eesti elanike aktiivsus internetist erinevate kaupade ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused on kättesaadavad septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

     

  • Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.

  • Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Mahukas ja inforohke andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi kohta.

    Kompassi andmebaas sisaldab andmeid aastatest 2009-2021. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.

  • Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase paarikümne aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

    Balti tarbijaturu trendide ülevaade sisaldab andmeid aastast 2001-2021. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

     

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.