Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta kevadel
30.06.2016
30.06.2016
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 26 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas 4 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 41 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 2 tundi ja 54 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 270 000 | 26,5 |
2 | Sky Plus | 234 000 | 23,0 |
3 | Raadio Elmar | 225 000 | 22,1 |
4 | Star FM | 189 000 | 18,5 |
5 | Retro FM | 160 000 | 15,7 |
6 | Raadio Kuku | 128 000 | 12,5 |
7 | Raadio 2 | 113 000 | 11,1 |
8 | Raadio Uuno | 73 000 | 7,2 |
9 | Power Hit Radio | 71 000 | 6,9 |
10 | NRJ | 43 000 | 4,2 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.03.2016–31.05.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 152 000 | 14,9 |
2 | Raadio 4 | 132 000 | 12,9 |
3 | Narodnoje Radio | 108 000 | 10,5 |
4 | Sky Raadio | 104 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 56 000 | 5,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.03.2016–31.05.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.