Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta kevadel
30.06.2016
30.06.2016
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 26 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas 4 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 41 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 2 tundi ja 54 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 270 000 | 26,5 |
2 | Sky Plus | 234 000 | 23,0 |
3 | Raadio Elmar | 225 000 | 22,1 |
4 | Star FM | 189 000 | 18,5 |
5 | Retro FM | 160 000 | 15,7 |
6 | Raadio Kuku | 128 000 | 12,5 |
7 | Raadio 2 | 113 000 | 11,1 |
8 | Raadio Uuno | 73 000 | 7,2 |
9 | Power Hit Radio | 71 000 | 6,9 |
10 | NRJ | 43 000 | 4,2 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.03.2016–31.05.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 152 000 | 14,9 |
2 | Raadio 4 | 132 000 | 12,9 |
3 | Narodnoje Radio | 108 000 | 10,5 |
4 | Sky Raadio | 104 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 56 000 | 5,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.03.2016–31.05.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.