Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta kevadel
24.08.2017
24.08.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 24 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas 3 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 24 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 24 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 285 | 28,0 |
2 | Sky Plus | 222 | 21,8 |
3 | Star FM | 212 | 20,8 |
4 | Raadio Elmar | 197 | 19,3 |
5 | Retro FM | 169 | 16,6 |
6 | Raadio Kuku | 137 | 13,5 |
7 | Raadio 2 | 130 | 12,8 |
8 | Hit FM | 88 | 8,7 |
9 | MyHits | 84 | 8,3 |
10 | Power Hit Radio | 67 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.03.2017–30.05.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 145 | 14,2 |
2 | Russkoje Radio | 131 | 12,9 |
3 | Narodnoje Radio | 119 | 11,6 |
4 | Sky Raadio | 104 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 66 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.03.2017–30.05.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.