Osale veebiseminaril kaasava turunduse teemal
26.06.2024
26.06.2024
See indeks hindab, kas brändid vastavad tihti tähelepanuta jäetud ja alahinnatud tarbijate vajadustele. Veebiseminaril tuuakse esile brände, kes on kaasavas turunduses silma paistnud. Saate heita pilgu ka värske uuringu tulemustele, kus oli kaasatud 648 brändi 18 riigis ja 28 erinevas kategoorias.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Valeria Piaggio ja Jamila Asger Udaipurwala Kantarist.
Seminar toimub teisipäeval, 16. juulil Eesti aja järgi kl 16.00-17.00 (registreeri siin).
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.