Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
15.03.2024
15.03.2024
Lõimumismonitooringu ühe osana valmis meil eraldi kvalitatiivuuring „Eesti elanike meediakasutus ja usaldus meedia vastu“, mille raames viisime läbi 10 fookusgruppi, kus osales kokku 60 inimest (neist veidi enam kui pooled venekeelsed). See on ühe kvalitatiivuuringu kohta küllaltki suur valim ja meil oli väga põnev sisse vaadata inimeste meediatarbimisharjumustesse. Kristiina kirjutas selle põhjal ka ülevaateartikli.
Loe pikemalt ERRi arvamusportaalist.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.