Mängurluse näitajad on jäänud paari aasta tagusele tasemele
25.10.2023
25.10.2023
Olybet, Optibet, Unibet, Coolbet – kihlveokontorite „-bet“ liides on nii tänaval kui veebis sedavõrd levinud, et tulevikus võidakse seda loomulikuks nimekujukski pidada. Rääkimata kõikvõimalikest kiirkasiinodest nagu Jalla, Boost, Ninja, Koi – loetelu pole mõistagi ammendav –, mille reklaamid bussipaviljonis istudes või uudiseid lugedes end kodanike ajusagarate vahele kinnitavad. Kui tunnetuslikult näib Eestist olevat viimastel aastatel kujunenud õnnemängurluse paradiis, siis hasartmängusõltuvuse nõustamiskeskuse tellitud ja Kantar Emori läbi viidud uuring näitab teistsugust pilti. Suve keskel kogutud andmete põhjal näib, et üldseis pole paari aasta taguse ajaga võrreldes sugugi kehvemaks läinud,” kirjutab ajaleht.
Loe lähemalt Eesti Päevalehest.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.