Mängurluse näitajad on jäänud paari aasta tagusele tasemele
25.10.2023
25.10.2023
Olybet, Optibet, Unibet, Coolbet – kihlveokontorite „-bet“ liides on nii tänaval kui veebis sedavõrd levinud, et tulevikus võidakse seda loomulikuks nimekujukski pidada. Rääkimata kõikvõimalikest kiirkasiinodest nagu Jalla, Boost, Ninja, Koi – loetelu pole mõistagi ammendav –, mille reklaamid bussipaviljonis istudes või uudiseid lugedes end kodanike ajusagarate vahele kinnitavad. Kui tunnetuslikult näib Eestist olevat viimastel aastatel kujunenud õnnemängurluse paradiis, siis hasartmängusõltuvuse nõustamiskeskuse tellitud ja Kantar Emori läbi viidud uuring näitab teistsugust pilti. Suve keskel kogutud andmete põhjal näib, et üldseis pole paari aasta taguse ajaga võrreldes sugugi kehvemaks läinud,” kirjutab ajaleht.
Loe lähemalt Eesti Päevalehest.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.