Osale veebiseminaril auditooriumi mõõtmisest ristmeedia vaates
05.04.2023
05.04.2023
Sisuloojate, meediaettevõtete, platvormide ja reklaamiinimeste jaoks on oluline mõõta auditooriumi erinevate meediakanalite lõikes. Nii saab teada, kui paljudeni sisu päriselt jõuab. Kantar Media on teinud erinevatel turgudel tööd, et laiendada auditooriumi mõõtmise ulatust ja astuda vastu väljakutsele mõõta nii lineaarset televisiooni (kus vaataja näeb varem paika pandud programmi kindlalt kanalilt ja kindlaks määratud ajal) kui ka veebis jälgitavat terviklikult ja järjepideval viisil.
Live kestab 40 minutit ja seda juhib John McCarthy. Registreeri end siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.