Osale veebiseminaril, kus selguvad maailma väärtuslikemad brändid
20.05.2024
20.05.2024
Seal tuuakse välja, kes on kõige kiiremad tõusjad ja uustulnukad 13 erinevas kategoorias. Samuti analüüsitakse, milline on brändi tähtsus ettevõtte kasvu tagamisel. Oma brändi ehitamise kogemusi jagavad mitmed rahvusvahelised ettevõtted, näiteks PepsiCo ja P&G.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Chris Jansen, Martin Guerrieria, Nikhil Banga, Graham Staplehurst, Gonca Bubani, Ellie Thorpe ja Jane Ostler Kantarist. Erikülalisteks on Jane Wakely PepsiCost, Kirti Singh P&Gst, Marcel Marcondes AB InBevist, Sumit Virmani Infosysist ja Zhou Yunjie Haier Grupist.
Seminar toimub kolmapäeval, 12. juunil Eesti aja järgi kl 11.30-12.45 või 20-21.15 (registreeri siin).
Loe ka:
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.