Vaata 5. märtsil värske lõimumismonitooringu esitlust
29.02.2024
29.02.2024
Äsja valminud lõimumisvaldkonna süvauuringu põhitulemusi tutvustab uuringu vastutav toimetaja, Tartu Ülikooli emeriitprofessor Marju Lauristin. Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko avab põhjalikumalt kodakondsuspoliitika, kultuurilise lõimumise ja Ukraina sõja mõju teemad. Esitlusele järgneb paneelarutelu, mida modereerib lõimumisvaldkonna ekspert Marianna Makarova. Lõimumise hetkeseisu, edusammude, väljakutsete ja lahenduste üle arutlevad Tartu Ülikooli emeriitprofessor Marju Lauristin, Kultuuriministeeriumi kultuurilise mitmekesisuse asekantsler Eda Silberg ja Tallinna Ülikooli emeriitprofessor Mati Heidmets.
Kantar Emor viis uuringu läbi koostöös Tartu Ülikooli teadlastega. Lõimumismonitooringu meeskonda kuulusid uuringu autoritena tähestikulises järjekorras: Aivar Voog, Jaanika Hämmal, Kaisa Esko, Külliki Seppel, Marju Lauristin, Marre Karu ja Triin Vihalemm. Lisaks valmis kvalitatiivuuring “Eesti elanike meediakasutus ja usaldus meedia vastu”. Selle autorid tähestikulises järjekorras on: Anna Petermann, Anu Varblane, Katariina Mäll, Kristiina Saks, Külliki Seppel, Marju Lauristin ja Merje Klopets. Mõistagi aitas uuringu õnnestumisele kaasa veel suur osa Kantar Emori tiimist.
Loe ka:
– Kuidas Antsul, Anastassial ja Anthonyl oleks võrdselt hea Eestis elada?
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.