Osale veebiseminaril, mis käsitleb eristuvate brändide loomist
30.04.2024
30.04.2024
Brändid kasvavad, eristudes teistest brändidest aina rohkemate inimeste jaoks. Kantari Blueprint aitab mõista, kuidas ehitada tugevaid ja edukaid brände. See põhineb üleilmselt 5,4 miljardil hoiakuid käsitleval ning 1,1 miljardil käitumist käsitleval andmeühikul.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler ja Mark Visser Kantarist. Lisaks on veebiseminari osaks lühiksed intervjuud klientidega ning küsimuste-vastuste osa. Seminar toimub teisipäeval, 14. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.30 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Mainekamate ettevõtete juhid: brändi muutmine nõuab julgust ja teadlikku pingutust
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.