Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta sügisel
30.12.2015
30.12.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas kahe minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 54 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 22 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 300 000 | 29,2 |
2 | Sky Plus | 225 000 | 21,9 |
3 | Raadio Elmar | 220 000 | 21,4 |
4 | Star FM | 199 000 | 19,3 |
5 | Retro FM | 138 000 | 13,4 |
6 | Raadio Kuku | 122 000 | 11,9 |
7 | Raadio 2 | 104 000 | 10,1 |
8 | Power Hit Radio | 72 000 | 7,0 |
9 | Raadio Uuno | 70 000 | 6,9 |
10 | Klassikaraadio | 51 000 | 5,0 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.09.2015–01.12.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 148 000 | 14,4 |
2 | Russkoje Radio | 143 000 | 14,0 |
3 | Sky Raadio | 109 000 | 10,6 |
4 | Narodnoje Radio | 105 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 61 000 | 5,9 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.09.2015–01.12.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.