Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta sügisel
02.01.2018
02.01.2018
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 16 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas 10 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 24 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 2 tundi ja 59 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 28,1 |
2 | Star FM | 231 000 | 22,7 |
3 | Sky Plus | 209 000 | 20,5 |
4 | Raadio Elmar | 189 000 | 18,6 |
5 | Retro FM | 172 000 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 139 000 | 13,6 |
7 | Raadio 2 | 113 000 | 11,1 |
8 | MyHits | 104 000 | 10,2 |
9 | Power Hit Radio | 77 000 | 7,6 |
10 | Hit FM | 67 000 | 6,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.08.2017–28.11.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 140 000 | 13,8 |
2 | Russkoje Radio | 134 000 | 13,2 |
3 | Narodnoje Radio | 130 000 | 12,7 |
4 | Sky Raadio | 109 000 | 10,7 |
5 | Jumor FM | 79 000 | 7,7 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.08.2017–28.11.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.