Raadioauditooriumi ülevaade perioodist aprill–september 2021
09.11.2021
09.11.2021
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprillist kuni septembrini 2021 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 6 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 21 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 56 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 13 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 5 minuti võrra. Samas on raadiojaamadele pühendatud aeg aga langenud 5 minuti jagu.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 43 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 35 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 122 000 | 11,8 |
2 | Raadio Elmar | 86 000 | 8,4 |
3 | Sky Plus | 68 000 | 6,6 |
4 | Star FM | 56 000 | 5,4 |
5 | Retro FM | 53 000 | 5,2 |
6 | MyHits | 43 000 | 4,1 |
7 | Raadio Kuku | 35 000 | 3,4 |
8 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 27 000 | 2,7 |
10 | Relax FM | 16 000 | 1,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2021–30.09.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Russkoje Radio | 22 000 | 2,1 |
3 | Narodnoje Radio | 20 000 | 2,0 |
4 | Sky Raadio | 19 000 | 1,8 |
5 | Jumor FM | 16 000 | 1,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2021–30.09.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!