Raadioauditooriumi ülevaade perioodist jaanuar–juuni 2022
13.07.2022
13.07.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil jaanuar kuni juuni 2022 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 50 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 8 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 58 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 33 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 18 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 31 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 21 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 122 000 | 11,8 |
2 | Raadio Elmar | 82 000 | 7,9 |
3 | Sky Plus | 74 000 | 7,1 |
4 | Star FM | 54 000 | 5,2 |
5 | Retro FM | 47 000 | 4,5 |
6 | Raadio Kuku | 40 000 | 3,8 |
7 | MyHits | 34 000 | 3,3 |
8 | Rock FM | 30 000 | 2,9 |
9 | Raadio 2 | 24 000 | 2,4 |
10 | Relax FM | 23 000 | 2,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.–30.06.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Narodnoje Radio | 22 000 | 2,1 |
3 | Russkoje Radio | 19 000 | 1,8 |
4 | Sky Raadio | 19 000 | 1,8 |
5 | Jumor FM | 13 000 | 1,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.–30.06.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!