Brändi väärtus ja seire: Conversion Model

Brändi väärtus ja seire: Conversion Model

Edukad lahingud brändi turuosa suurendamiseks

ConversionModel

 

Brändide igapäevane lahinguväli on võitlus esikoha pärast tarbija meeltes, suurem brändijõud ehk Power in the mind annab võitlusväljal eelise. Brändijõud näitab isiku ja brändi psühholoogilist seotust ning brändiga seotud soovide ja nõudluse loomise efektiivsust.

Conversion Model aitab mõista brändi ja tarbija vahelist suhet muutuvas ja tihedas konkurentsikeskkonnas ning teha brändi kasvu toetavaid otsuseid.

Conversion Model annab vastused küsimustele:
  • Kui edukas on teie bränd turukonkurentsis? Kuidas paremini mõista tarbija käitumist?
  • Milliselt konkurendilt on võimalik endale tarbijaid juurde võita ja seeläbi kasvada?
  • Kelle eest peate end tugevamalt kaitsma ennetamaks turuosa kaotust?
  • Millised turundustegevused mõjutavad kasvu kõige efektiivsemalt?
  • Kuidas luua püsivaid suhteid brändi ja tarbijate vahel ja kasvatada selle abil brändi?
  • Kuidas suurendada olemasolevate tarbijate ja klientide oste ning seeläbi kasvada?
  • Kuidas turu päästikud ja barjäärid mõjutavad olulisi kokkupuutepunkte tarbijatega?
Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8538

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.