Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2023: Braving the battleground”

29.08.2023

Pidevalt muutuva meediamaastiku tingimustes pakub Kantari Media Reactions 2023 ülevaadet, mis kanalites on tarbijad reklaamile kõige vastuvõtlikumad. See aitab turundajatel teha paremaid otsuseid. Rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril tutvustatakse värskeid leide 2023. aasta uuringust, mis viidi läbi 16 000 tarbija ja 900 turundaja seas 23 turul.

Kampaaniad on seitse korda mõjusamad kanalites, kus inimesed on reklaamile vastuvõtlikumad, sestap on kasulik teada, milliseid kanaleid ja platvorme tarbijad eelistavad. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.

Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud,
– kuidas muutuval meediamaastikul edu saavutada.

Seminar toimub kolmapäeval, 6. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).

Allikas: Kantar 

Loe ka:
Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu