Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2023: Braving the battleground”
29.08.2023
29.08.2023
Kampaaniad on seitse korda mõjusamad kanalites, kus inimesed on reklaamile vastuvõtlikumad, sestap on kasulik teada, milliseid kanaleid ja platvorme tarbijad eelistavad. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud,
– kuidas muutuval meediamaastikul edu saavutada.
Seminar toimub kolmapäeval, 6. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.