Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2023: Braving the battleground”
29.08.2023
29.08.2023
Kampaaniad on seitse korda mõjusamad kanalites, kus inimesed on reklaamile vastuvõtlikumad, sestap on kasulik teada, milliseid kanaleid ja platvorme tarbijad eelistavad. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud,
– kuidas muutuval meediamaastikul edu saavutada.
Seminar toimub kolmapäeval, 6. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.