Kantar kutsub osalema jätkusuutlikkuse seminaride sarjas
15.01.2024
15.01.2024
Kas teeme turunduses jätkusuutlikkuse eesmärkide saavutamiseks piisavalt? Üle 90% turundusinimestest usub, et turundusvaldkonnaski tuleb olla ambitsioonikam ja võtta ette suuremaid samme jätkusuutlikkusega seotud muutuste teekonnal. Esinejad on Kantarist, samuti on kaasatud erinevate brändide esindajad (Pepsico, ING, Reckitt ja Zespri).
Rahvusvahelise Kantari seminar aitab sellel teekonnal. Toome näiteks mõned teemad:
(Enne)lõunastel aegadel (Eesti aja järgi kl 11 või 12) toimuvatele seminaridele saad registreerida siin. Pärastlõunastele seminaridele (Eesti aja järgi kl 18 või 19) saad registreerida siin.
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
– Tutvu värske jätkusuutliku turunduse raporti tulemustega
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.