Osale veebiseminaril digireklaami mõjujõust brändile

02.10.2023

Kuidas brändid peaksid digireklaame oma turunduses kasutama, et brändi tuntust ja eristuvust kasvatada? Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril jagavad oma kogemusi Kantari eksperdid ning Yorkshire Tea esindaja.

Räägime digireklaamide unikaalsest rollist brändi kasvule hoo andmisel ning kuidas turundajad võiksid seda oma meediakomplektis kasutada. Digireklaami osatähtsus on kasvamas ja tasub teada, kuidas selle võimalusi parimal moel rakendada.

Oma kogemustest räägivad Richard McLeod ja Hannah Walley Kantarist ning Yorkshire Tea turundusdirektor Dom Dwight. Seminar toimub kolmapäeval, 11. oktoobril Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin).

Siin näed ühte Yorkshire Tea reklaami sarjast “Where Everything’s Done Proper“. Kõik klipid sellest seeriast olid üles võetud ettevõtte peakontoris ja neis on kesksel kohal Yorkshire Tea põhisõnumi edasiandmine läbi huumori. Loe Yorkshire Tea eduloost siit.

Allikas: Kantar 

Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Huumori aeglane tagasitulek reklaamides