Aivar Voog: selgeim erakondlik eelistus on enim lõimunutel
09.03.2024
09.03.2024
Mõned mõtted:
Loe täismahus Postimehest.
Loe ka:
– Värske lõimumismonitooring näitab positiivset arengut lõimumises
– Jaanika Hämmal: uussisserändaja on oma eluga rohkem rahul kui püsielanik
– Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
– Kas lõimumine on muutunud rutiinseks teemaks?
– Kaisa Esko: hoiakud Ukraina sõja ja Eesti riigi osas sõltuvad lõimitusest, mitte rahvusest
– Mati Heidmets: lõimumise tähendus on muutunud
– Kuidas Antsul, Anastassial ja Anthonyl oleks võrdselt hea Eestis elada?
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.