Trendiuuringud 2026
Et inimest kõnetada, on vaja teda mõista. Kantar Emoris aitame Sul mõista oma praegusi ja potentsiaalseid tulevasi kliente. Me vaatame inimest tervikuna. Pakume esiteks trendiuuringuid, mis lähtuvad laiemast vaatest: millised on Eesti inimeste väärtused, hoiakud, päevarütm, millist meediat nad tarbivad ja kuidas suhestuvad ühiskonnaga. See kõik aitab mõtestada suuremaid trende inimeste ootustes, vajadustes ja tarbimises. Teiseks pakume trendiuuringuid, kus näeme, kuidas inimene kogeb just Sinu valdkonda. Millised on tema hoiakud erinevates kitsamates valdkondades, kuidas ta kogeb puutepunkte erinevate brändidega, mis kasvatab tema lojaalsust jne. Ühendades laiema vaate ja valdkondliku vaate andmed, saad teha otsuseid, mis on ühtaegu nii strateegilised kui ka kliendikesksed.
Meie trendiuuringud annavad mitmekülgse sisendi andmepõhiseks turunduseks. Leia just oma organisatsioonile kasulikud trendiuuringud ja võta meiega ühendust! Kava on ajalises järjestuses ja võib muutuda.
Trendiuuringud 2026. aastal:
| Trendiuuring | Ajakava | Kontakt | |
| Balti tarbijaturu vaade
Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest. Ligipääsu värskeimatele andmetele saab osta meie e-poest. Hind: esmakordne ligipääs 570 eur+km, järgneva aasta ligipääsu värskendus 200 eur+km |
andmebaas 2001-….
uueneb iga kuu |
Raul Allas raul.allas@kantar.com | |
| UUS! Noor/vaade 2026
Mis köidab ja kõnetab 13–19-aastaseid noori? Milliseid brände nad eelistavad, kelle arvamus neile korda läheb ja milliseid väärtusi nad tähtsaks peavad? Esmakordselt viime läbi just sellise uuringu just sellises vanuses sihtrühmale, saa sellest osa! |
andmed uuenevad iga kahe aasta järel | Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com | |
| Ilutrendide vaade
Millised on inimeste iluteemalised hoiakud ja harjumused, milliseid ilukauplusi nad külastavad ja mis tooteid kasutavad ning eelistavad? Hind: 2090 eur+km |
andmed uuenevad igal aastal
|
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com
|
|
| Erakondade seire
Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal |
iga kuu
|
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com | |
| Eesti elanike usaldus- ja kindlustunde seire
Milline on Eesti elanike kindlustunne enda, oma pere ja riigi majandusliku hakkamasaamise osas ning mis suunas see nende hinnangul tulevikus liigub? Kuivõrd usaldavad Eesti elanikud erinevaid institutsioone? Andmestiku põhjal arvutame igakuiselt välja Eesti elanike usalduse ja kindlustunde indeksid. |
iga kuu | Aivar Voog aivar.voog@kantar.com | |
| EmorAtlase andmebaas
Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe? Andmebaasis on: |
andmebaas 2009-….; andmed uuenevad juulis | Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com | |
| Poliitikute usaldusväärsus ja maine
Milliseid poliitikuid usaldavad Eesti elanikud enim? Kes on eestimaalaste silmis kõige positiivsema mainega, kõige tugevama mainega? |
andmebaas 2024-…. | Aivar Voog aivar.voog@kantar.com | |
| Investeerimise ja säästmise vaade
Investeerimine ja säästmine: kuidas Eesti elanikud neisse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises? |
andmebaas 2018-….
|
Raul Allas raul.allas@kantar.com | |
| Mobiilirakenduste kliendisõbralikkuse indeksuuring
Kaardistame erinevate mobiilirakenduste tuntust, allalaadimist ja nendega rahulolu Eesti elanike seas. Äppide kaardistamiseks toetume mitmele mõõdikule, neist keskne on äppide kliendisõbralikkuse indeks. |
andmed uuenevad igal aastal | Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com | |
| Turunduspraktikate trendiuuring
Kuidas Eesti turundajad ettevõtetes turundustegevusi planeerivad ja mille põhjal otsuseid teevad? Eesti turundusmaastiku võtmenäitajad. |
küsitlus: jaanuar, veebruar; tulemused: märts |
Anna Petermann anna.petermann@kantar.com Aivar Voog aivar.voog@kantar.com |
|
| NPS Benchmark soovitusindeks
Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Samuti vaatame klientide rahulolu teenindusega veebikanalites. Hind: 1390 eur+km (koos veebikanalitega, ilma nendeta 990 eur +km) |
küsitlus: veebruar; tulemused: märts |
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com | |
| Rohevaade. Rohelise mõtteviisiga brändide TOP
Millised on Eesti elanike hoiakud keskkonnahoiu teemade osas ja millisena nad näevad enda rolli? Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad? Hind: 1990 eur+km |
küsitlus: veebruar; tulemused: märts |
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com | |
| Täiendkoolituse vajaduse vaade
Eesti elanike vajadused täiendkoolituse järele ja valmisolek omandada uusi teadmisi ja oskusi. Teadlikkus mikrokraadidest. Hoiakud koolitusettevõtete, kõrgkoolide ja erinevate õppevormide osas. |
küsitlus: veebruar; tulemused: märts |
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com | |
| Elanike aktiivsus kinnisvaraturul
Millised on Eesti elanike plaanid seoses kinnisvara tehingutega? Kui paljud mõtlevad oma kodu renoveerimisele ja värskendamisele? Milline on Eesti kinnisvarabüroode tuntus ja maine? |
küsitlus: märts; tulemused: aprill |
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com |
|
| Car Brand Health 2005-2026
Automarkide tuntus ja maineprofiil. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam? Milline on suhtumine elektriautodesse? Andmed on nii Eesti, Läti kui Leedu kohta. Ligipääsu viimastele andmetele (2005-2024) saad osta meie e-poest (hinnaga 1990 eurot). |
küsitlus: märts; tulemused: aprill | Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com | |
| Ülikoolide maine
Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Hind: 3300 eur+km |
küsitlus: kevad; tulemused: kevad |
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com | |
| Tööandjate maine | Eesti
Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? |
küsitlus: märts; tulemused: mai |
Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com |
|
| Tööandjate maine | Läti
Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? |
küsitlus: märts; tulemused: mai |
Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com |
|
| Avaliku sektori tööandjate maine 2026
Millised avaliku sektori organisatsioonid on Eesti palgatöötajate jaoks tööandjate pingerea tipus ja mida tööandjalt oodatakse? |
küsitlus: märts; tulemused: mai/juuni |
Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com |
|
| IKT sektori tööandjate maine 2025
Millised organisatsioonid on Eesti IKT-spetsialistide jaoks tööandjate pingerea tipus ja mida tööandjalt oodatakse? |
andmed uuenevad iga kahe aasta järel | Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com |
|
| Pakiveoteenuste turu kaardistus
Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid. |
küsitlus: mai; tulemused: juuni |
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com | |
| Brändide edetabel
Millised on meeldivaimad brändid Eesti elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Andmed on nii Eesti, Läti kui Leedu kohta. Hind: 1980 eur+km |
küsitlus: mai; tulemused: juuni | Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com | |
| Brändide edetabel: toidubrändid
Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid? Hind: 1730 eur+km |
küsitlus: mai; tulemused: juuni |
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com | |
| Brändide edetabel: meediabrändid
Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad meediabrändid? Hind: koos valdkonnaülese |
küsitlus: mai; tulemused: juuni |
Kristiina Saks kristiina.saks@kantar.com | |
| Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu
Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike lemmikud spordibrändid? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest. |
küsitlus: mai; tulemused: juuni |
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com | |
| Brändide edetabel: meditsiinikeskuste brändid
Milliseid tervisekliinikuid ja meditsiinikeskusi hindavad Eesti elanikud parimaks? Hind: 1920 eur+km |
küsitlus: juuni; tulemused: juuli |
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com | |
| Brändide edetabel: kindlustusbrändid | Eesti
Millised on Eesti elanike jaoks kõige mainekamad kindlustusbrändid? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest. |
küsitlus: juuli; tulemused: august |
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com |
|
| Tartu kaubanduskeskuste seire
Konkurentsisituatsioon Tartu suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. |
küsitlus: juuni; tulemused: august |
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com | |
| Tallinna kaubanduskeskuste seire
Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. |
küsitlus: august; tulemused: oktoober |
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com | |
| Rakenduskõrgkoolide maine
Eestis rakenduskõrgharidust pakkuvate koolide tuntus ja maine. |
küsitlus: sügis; tulemused: sügis |
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com | |
| Uue kodu otsija vaade: kinnisvaraarendajate tuntus ja seire
Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus. Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. |
küsitlus: september; tulemused: oktoober |
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com | |
| Lojaalsusprogrammide atraktiivsus
Millised püsikliendiprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad? Hind: 2500 eur+km |
küsitlus: oktoober; tulemused: november |
Katariina Mäll katariina.mall@kantar.com |
|
| Tarbija vaade: jaeseire
Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. |
küsitlus: sügis; tulemused: sügis |
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com | |
| Muuseumide ja elamuskeskuste tuntus ning maine
Millised on Eesti elanike jaoks kõige tuntumad muuseumid ja elamuskeskused, milliseid muuseume ja elamuskeskuseid nad on külastanud ja milliseid plaanivad järgmise 12 kuu jooksul külastada. Muuseumide ja elamuskeskuste NPS. |
küsitlus: november; tulemused: detsember |
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com | |
| Eesti suurettevõtete tuntus ja maine
Millised on Eesti mainekaimad ja tuntuimad suurettevõtted? Hind: 2200 eur+km |
küsitlus: november; tulemused: detsember |
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com | |
| Tarbimislaenutoodete ja -pakkujate uuring: Eesti, Läti ja Leedu
Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike hoiakud tarbimislaenude suhtes? Kui paljud on tarbimislaene võtnud? Milline on Eestis tegutsevate teenusepakkujate tuntus, kasutatavus ja kuvand? |
küsitlus: november-detsember; tulemused: jaanuar |
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com | |